کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
پیلگون
تعداد برنامه ها: 9441 | مشاهده و دانلود: 762734753 | آخرین بروزرسانی: 1403/07/26 | اعضاء: 319076 | نظرات: 38013
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 وفات شهادت گونه حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها تسلیت باد 💐

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

افزودن قابلیت Draw and Hold به Excel و PowerPoint در آفیس

سال گذشته، OneNote ویژگی جذابی دریافت کرد (که بعداً به Word هم اضافه شد) که به کاربران کامپیوترهای لمسی که از قلم پشتیبانی می‌کنند، امکان می‌داد با استفاده از حالت Draw and Hold خطوط و اشکال بی‌ نقص رسم کنند. به طور خلاصه، این ویژگی به شما اجازه می‌دهد یک شکل آزادانه بکشید و سپس قلم را نگه دارید تا OneNote شکل را تشخیص داده و آن را مرتب کند. حالا، این ویژگی به اپلیکیشن‌های دیگری از مجموعه آفیس، مانند Excel و PowerPoint، نیز اضافه شده است.

شاید Excel اولین برنامه‌ای نباشد که وقتی به رسم با قلم فکر می‌کنید به ذهنتان خطور کند، اما همچنان ابزارهای گسترده‌ای برای کار با اشکال و خطوط دارد. به همین دلیل، مایکروسافت به زودی امکان استفاده از حالت Draw and Hold را برای مرتب‌تر کردن صفحات گسترده در Excel فراهم می‌کند. همچنین، این قابلیت برای PowerPoint بسیار مفید خواهد بود، جایی که طراحی‌ها و اشکال بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 

افزودن قابلیت Draw and Hold به Excel و PowerPoint در آفیس

 

مایکروسافت این ویژگی را به این صورت توضیح می‌دهد:

  1. یک کاربرگ جدید در Excel یا ارائه جدید در PowerPoint باز کنید.
  2. با یک حرکت، یک خط، فلش، یا شکل روی بوم بکشید و سپس قلم را برای چند میلی‌ثانیه نگه دارید.
  3. مشاهده کنید که شکل به نسخه مرتب‌تر از آنچه رسم کرده‌اید تبدیل می‌شود.

 

حالت Draw and Hold در اپلیکیشن‌های آفیس از اشکال زیر پشتیبانی می‌کند: دایره، بیضی، مثلث، مربع، مستطیل، لوزی، ذوزنقه، پنج‌ ضلعی و شش‌ ضلعی. پس از مرتب‌ سازی شکل، در Excel و PowerPoint می‌توانید آن را جابجا کنید، تغییر اندازه دهید، بچرخانید یا به همان صورت رها کنید.

مایکروسافت اعلام کرده است که این ویژگی جدید هم‌ اکنون برای کاربران کانال بتا با نسخه آفیس 2410 (ساخت 18108.20000) یا نسخه‌های جدیدتر در دسترس قرار دارد. طبق معمول، ویژگی‌های جدید به تدریج عرضه می‌شوند تا ثبات برنامه حفظ شود و از بروز مشکلات جلوگیری شود؛ بنابراین، دریافت حالت Draw and Hold ممکن است چند روز طول بکشد.

در خبرهای دیگر آفیس، مایکروسافت به تازگی یک باگ خنده‌ دار در Word را تأیید کرده است. این باگ به جای ذخیره فایل‌ها به صورت محلی، آنها را حذف می‌کند، پس مراقب باشید. اطلاعات بیشتر و راه‌ حل‌های احتمالی درباره این موضوع در دسترس است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 51262 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/07/26 تعداد مشاهده: 196
سافت گذر